Agder VW Klubb
Desember 06, 2021, 07:22:04 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter: Det er ikke mulig å skrive innlegg eller opprette nye brukerkontoer her, siden det er opprettet eget delforum på VW Norge:
 http://www.vwnorge.no/index.php/board,128.0.html

Hovedside   Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer  
Sider: 1   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Min boble - 1303S Big 74'  (Lest 7794 ganger)
Jannicke
Hodekløer
*

« på: Juli 17, 2006, 09:43:19 »

Her er gullet mitt f?r vi begynte p? galskapen...Jeg kj?pte bobla for snart 4 ?r siden. Jeg hadde aldri hatt en s? gammel bil, men det var ?ret f?r den ble veteran, den var til salgs, jeg ville ha en bil og bobler er jo s?Huh fine! Grin Disse bilene gj?r meg rett og slett p? godt hum?r!! - S?, siden jeg handla meg denne festlige bilen har den alts? blitt veteran og rulla noen kilometer langs S?rlandet i sol og sn? for to glade studenter. Traust og trofast bil dette.

Bilen er n? riktignok i sv?rt mange deler i intet mindre enn tre forskjellige byer, men jeg har h?p (masse h?p). Meningen var at jeg og min samboer bare skulle fjerne litt rust rundt og p? skjermene, men det ene f?rte til det andre og vips s? var den lille oppussingsjobben blitt et restaureringsprosjekt. - Skulle vi f?rst ta rusten, s? kunne vi ta det grundig! Kanalene var som mariekjeks og vi oppdaget mer rust enn vi hadde lyst til. Mye rustsveising og nye kanaler hjalp godt. Mye uforutsett m?kk som egentlig ikke har noe med bilen ? gj?re har ogs? gjort sitt til at det har tatt mere tid enn planlagt, men vi h?per at vi kan sette bilen sammen igjen i ?r. Jeg vil at bilen skal holdes s? original som overhodet mulig, s? bilen skal etterhvert lakkes i samme nydelige bl?farven. 

* Bobla.JPG (43.06 KB, 384x288 - vist 943 ganger.)

* Masse rust.JPG (75.19 KB, 576x432 - vist 937 ganger.)

* IMGP1339.JPG (56.49 KB, 384x288 - vist 922 ganger.)
« Siste redigering: Juli 17, 2006, 10:02:33 av Jannicke » Loggført
Jan
Hekta på VW

« Svar #1 på: Juli 17, 2006, 10:03:52 »

Dette f?r dere greit til. Noen laaange dager her s? blir den god som gull igjen den.
Det var en stilig farge p? den.
Loggført
Jannicke
Hodekløer
*

« Svar #2 på: Juli 17, 2006, 10:13:40 »

Hei Jan! Ja, det er bare ? ta tida til hjelp. Bildene er tatt i fjor h?st/vinter, s? rusten er tatt n?, fikk god hjelp til det. N? er neste steg ? f? satt sammen galskapen, vi er jo veldig spente  p? om  karosseriet og understellet passer like godt sammen etter at kanalene ble bytta p? begge sider. Skal ta noen nye bilder av prosjektet v?rt de neste dagene - det blir spennende! 
Loggført
vw1200
Seriøst på VW kjøret

« Svar #3 på: Juli 18, 2006, 12:12:08 »

heisann.morro ? se at jenter har stoor interesse for vw bobler.kommer til ? bli som en p?rle igjen denna n?r dere gj?r en s? grundig jobb som dere gj?r.blir en del timer til opp pussing av slike prosjekter. men det er jo en hobby + at det er viktig ? ta vare p? gamle vw. har blitt en god del timer p? min ogs? som du kan lese om her p? forumet. ellers ?nsker jeg dere lykke til med prosjektet ? h?per at jeg f?r se bilen deres snart p? veien. mvh espen (vw1200)
Loggført

Race-buggy

life is a race
Boleren
Seriøst på VW kjøret

« Svar #4 på: Juli 19, 2006, 11:46:05 »

Hei p? deg !

Var det den bobla vi har sett p? HIA i kr.sand ?
I s?fall er den veldig fin. Velkommen til oss i klubben.

Loggført
Jannicke
Hodekløer
*

« Svar #5 på: Juli 23, 2006, 08:16:58 »

Hei! Ja, vi bodde et par ?r i Gimle studentby mens vi gikk p? HiA. Den hadde selskap av en r?d boble p? parkeringsplassen av og til. Din?

Vi har jobbet p? bobla n? i uka som var, s? n? er karrosseriet omsider gjenforent med understellet. Vi har tatt nye bilder underveis etterhvert som prosjektet har g?tt fremover. Skal bare finne ledningen til kameraet, s? tenker jeg at jeg legger noen nye bilder ut her. Blitt en del jobbing med den, men det er den verdt. Gleder meg s? ufattelig mye til ? ta meg meg gubben ? reise p? bobletreff! 

Loggført
Boleren
Seriøst på VW kjøret

« Svar #6 på: August 03, 2006, 05:16:45 »

Nei det var ikke min. Hadde av og til en hvit vw buss parkert p? plassen. Kom dere p? treff!
Skal v?re treff i olso til helgen og dragrace p? gardermoen (med bobler) !!!

Sl? gjerne av en prat med viggo bu?s p? strai. Han kan nesten alt og har masse deler til 1303, hvis dere skulle trenge noe.

Boleren
Loggført
Jannicke
Hodekløer
*

« Svar #7 på: Januar 23, 2007, 09:16:06 »

Det er s? g?y ? lese om alle prosjektene folk holder p? med, utrolig mange fine biler her inne! Cheesy Har v?rt litt passiv jeg da, men vi rakk ? f? bunnen gjenforent med karosseriet f?r jeg gikk i dvale.

Akkurat n? holder jeg p? ? finne ut hvem jeg kan sp?rre om ? lakke den. Jeg har f?tt tre anbefalinger, men jeg er jaggu s? i tvil. Er liksom ikke s? ofte jeg driver ? lakkerer bilen min, s? jeg kjenner ikke til hvem som er gode/d?rlige. Kan hende alle er dyktige da, hva vet vel jeg?

Noen som kunne tenke seg ? sende meg tips eller noe i en PM?  Roll Eyes Please? 

* Satt sammen igjen!.JPG (81.26 KB, 653x490 - vist 795 ganger.)

* Nye kanaler.JPG (70.01 KB, 512x384 - vist 764 ganger.)
« Siste redigering: Januar 23, 2007, 09:23:35 av Jannicke » Loggført
Herulf
Gjest
« Svar #8 på: Januar 23, 2007, 11:02:42 »

Pr?v ? f? en pris der jeg fikk p? custom cars i lillesand
Loggført
lille lilla
Seriøst på VW kjøret

« Svar #9 på: Februar 03, 2012, 07:44:12 »

hmm hørt med noen i grimstad av verkstedene
Loggført
vwlowrider
Hekta på VW

« Svar #10 på: Februar 03, 2012, 09:36:15 »

hmm hørt med noen i grimstad av verkstedene

hehe nå har du blingsa fælt på datoen,er jo over 5 år gammel denne tråden  Cheesy
Loggført

Torbjørn her ja.
Sekretær  Smiley
1991 Golf 2 Fire and Ice Edition
1998 Passat 1,8T stv Kånebil
lille lilla
Seriøst på VW kjøret

« Svar #11 på: Februar 04, 2012, 12:09:52 »

oobs Undecided
Loggført
Sider: 1   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!