Agder VW Klubb
November 30, 2021, 12:59:17 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter: Det er ikke mulig å skrive innlegg eller opprette nye brukerkontoer her, siden det er opprettet eget delforum på VW Norge:
 http://www.vwnorge.no/index.php/board,128.0.html

Hovedside   Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer  
Sider: 1   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Medlemskontigent 2013  (Lest 1490 ganger)
vwfreak
Administrator
Seriøst på VW kjøret

« på: September 19, 2013, 09:24:43 »

Har i skrivende stund dårlig samvittighet for måten vi ha klart å organisere klubben på dette året. For flere av oss har vi alt for mye å styre med og dessverre går det ut over enkelte ting. Vil ikke utdype noe mer, men det e vel ingen hemmelighet at vi trenger "noen til å ta i et tak".
For å gjøre det enkelt så gjør vi det slik at det er bare å betale inn medlemskontigent for 2013 til AVWK sitt konto nr: 3138 10 46829. Det er viktig å merke med navn slik at vi kan oppdatere listene. Normalt har medlemskap koster 250 kr for enkeltmedlem og 300 for familiemedlemskap.

Så får jeg avslutte med noe hyggelig. Vi har gjennomført et år med flotte aktiviteter og en finfint treff. Klubbilen er også så si klar til lakk og skal forhåpentligvis få et strøk til våren. Vi sees :-)
Loggført
notch
Hobbymekaniker
**

« Svar #1 på: Januar 22, 2014, 09:17:03 »

Har nettopp betalt, men ser nå at dette gjelder for 2013!!!
Trodde det var for dette året, men så lite som jeg har bidratt med så betaler jeg gjerne dobbelt
« Siste redigering: Januar 22, 2014, 09:22:34 av notch » Loggført
Sider: 1   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!