Agder VW Klubb
Desember 06, 2021, 06:49:38 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter: Det er ikke mulig å skrive innlegg eller opprette nye brukerkontoer her, siden det er opprettet eget delforum på VW Norge:
 http://www.vwnorge.no/index.php/board,128.0.html

Hovedside   Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer  
Sider: « 1 2 3 4   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: VW 1200 Racerbil ;)  (Lest 22607 ganger)
larsstea
Mekaniker

« Svar #45 på: September 25, 2012, 08:39:39 »

hvordan går det med denna?

Den brukes flittig Smiley Kjører den til jobb et par ganger i uka pluss litt småærend. Byttet nettopp motor i den med tilhørende trøbbel, men den funker bra nå.
Planer for neste år er 2" smalere Puma for å kunne ta i bruk de bredda framskjermene jeg har liggende.
På sikt er planen å overhale en motor, og konvertere den til EFI+turbo, men det ligger litt frem i tid.
Når alt det tekniske er i orden (her snakker vi noen år frem i tid) skal den lakkeres på nytt, men i samme farge.

Bildene er tatt for to uker siden da broren min ville ut og teste den nye vidvinkellinsen sin.

Bildene er tatt på motorveien mellom Arendal og Grimstad
Loggført
lille lilla
Seriøst på VW kjøret

« Svar #46 på: Oktober 03, 2012, 08:23:10 »

ah så bildene på vw norge hva jeg som ville selge 1600 forgasser til deg.holder påme motorprosjekt selv.du skulle hatt 2 enkle på 1600 en type 4 forgasser
Loggført
larsstea
Mekaniker

« Svar #47 på: Oktober 10, 2012, 11:46:11 »

ah så bildene på vw norge hva jeg som ville selge 1600 forgasser til deg.holder påme motorprosjekt selv.du skulle hatt 2 enkle på 1600 en type 4 forgasser

Ja, hadde et sett med sånne gassere liggende fra en type 2 cu motor, men kvittet meg med dem. Planen er å bruke et midtmontert spjelhus på ca 50mm når jeg går over til efi. Venter på ny fordeler i posten nå, så får jeg se om det hjelper:) Hva slags motor bygger du? Link?
Loggført
lille lilla
Seriøst på VW kjøret

« Svar #48 på: Oktober 13, 2012, 11:18:08 »

fikk starta motoren i går.har bygget meg en1915cc med doble 44 idf gassere rettskårene kam drev.mini d topper 40mm innsug 35.5 utblås 10 i komp.bog pack 4063 kam
Loggført
larsstea
Mekaniker

« Svar #49 på: Oktober 22, 2012, 01:32:49 »

fikk starta motoren i går.har bygget meg en1915cc med doble 44 idf gassere rettskårene kam drev.mini d topper 40mm innsug 35.5 utblås 10 i komp.bog pack 4063 kam

Smiley Får ta meg en tur så jeg får sett på noen av bilene som finnes i nærheten snart tror jeg:)
Loggført
bajas
Seriøst på VW kjøret

Wrenches in dah house....

« Svar #50 på: Oktober 23, 2012, 07:28:13 »

hvor holder du til? ikke sett denne i området grimstad jeg... hmmm
Loggført

Jo lavere jo bedre Tongue
larsstea
Mekaniker

« Svar #51 på: Oktober 25, 2012, 09:48:12 »

Jeg bor i Arendal mellom Strømmen og Dampen. Bilen går ikke så mye på E-18 utenom strekningen Harebakken-Stoa Vest, men kjører en del småturer rundt sentrum. Har vel ikke kjørt den til Grimstad heller da jeg ikke er noe stor fan av pølser Wink Tenkte å få til å være litt mere aktiv i boblemiljøet fra våren av, så da hadde det vært gøy å treffe dere fra lokalmiljøet Smiley
Loggført
bajas
Seriøst på VW kjøret

Wrenches in dah house....

« Svar #52 på: Oktober 25, 2012, 11:04:23 »

Jeg bor i Arendal mellom Strømmen og Dampen. Bilen går ikke så mye på E-18 utenom strekningen Harebakken-Stoa Vest, men kjører en del småturer rundt sentrum. Har vel ikke kjørt den til Grimstad heller da jeg ikke er noe stor fan av pølser Wink Tenkte å få til å være litt mere aktiv i boblemiljøet fra våren av, så da hadde det vært gøy å treffe dere fra lokalmiljøet Smiley

haha samme her Smiley
 men tøft om man kunne hatt et treff på trippel M da en gang. snadder mad der seddu Cheesy sees til våren då....
Loggført

Jo lavere jo bedre Tongue
Sider: « 1 2 3 4   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!