Agder VW Klubb
Desember 06, 2021, 07:26:26 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Nyheter: Det er ikke mulig å skrive innlegg eller opprette nye brukerkontoer her, siden det er opprettet eget delforum på VW Norge:
 http://www.vwnorge.no/index.php/board,128.0.html

Hovedside   Hjelp Søk Kalender Logg inn Registrer  
Sider: 1   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: KLUBB BILEN SELGES  (Lest 2969 ganger)
Taj
Hekta på VW

« på: Desember 19, 2007, 01:23:30 »

Se annonse AutoDb:
http://www.autodb.no/cgi-bin/car/requestframe.pl?nr=1734338

Hilsen Trond

* P1013234.JPG (50.86 KB, 640x480 - vist 656 ganger.)
Loggført
Taj
Hekta på VW

« Svar #1 på: Desember 21, 2007, 08:40:52 »

Da er klubbilen solgt  Cry V?r trofaste venn i snart 7 ?r, har f?tt nytt hjem i Aust Agder.
Heldigvis var kj?per s? rask og sikker i sin sak, at russefolket ikke rakk ? tenke seg om en gang. S? bilen forblir orange  Cheesy
Alle medlemmer f?r tute og hilse, s? kanskje ny eier blir s? imponert at vi f?r et nytt medlem  Grin

Hilsen Trond
Loggført
vwfreak
Administrator
Seriøst på VW kjøret

« Svar #2 på: Desember 22, 2007, 10:52:23 »

Morsomt att klubbilen f?r en ny eier som forh?pentligvis bruker den og att den ikke gikk til russebil i denne omgang. Hvis vi en gang skulle savne klubbil s? f?r vi hive oss p? en ny en, men sikkert ikke dumt ? velge veteran ?konomisk sett for klubbens del. Uansett morsomt att den fant en eier i agder.
Loggført
coachrider
Hodekløer
*

« Svar #3 på: Februar 06, 2008, 03:13:31 »

skal pr?ve ? gj?re den litt mer anonym...blir f?rre spm da.. har f?tt flere henvendelser,litt plagsomt n?r folk leser AGDER KLUBB og glemmer ? lese det viktigste,nemlig VW!!! og en kar som ville selge boble prosjektet sitt...? ? ? ?-anyway.. har skaffa meg vw igjen og verva meg i klubben, og den gamle klubbilen.. 0feil p? eu faktisk!? Smiley er veldig forn?yd! m? pr?ve ? hive meg p? en samling snart og treffe alle frelste...
Loggført
Taj
Hekta på VW

« Svar #4 på: Februar 06, 2008, 01:43:04 »

Hei igjen Coachrider!
Morro at du er forn?yd med bilen og at du har meldt deg inn i klubben Smiley
?sse 0 feil p? eu kontroll da! Det var jo enda bedre enn jeg lovte deg  Grin

Hilsen Trond
Loggført
coachrider
Hodekløer
*

« Svar #5 på: Februar 12, 2008, 12:45:06 »

hei trond! litt sm?fiks m? man jo regne med,eksos og ryggelys, men det er jo en utrolig bra bil! Smiley er det noen som har erfaring med bytte av pinion lager?? hvordan vet jeg at det er g?ent? m? hele kassa ut eller kan det byttes p??  hilsen ?yvind
Loggført
Sider: 1   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.13 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!